5 Haziran 2013 Çarşamba

emma - İlkay Coşkun

                 emma 

        zarif şiir

emma
kimse benim gibi
sevmedi ki seni
ee    ee
mm     mm
mmm      mmm
aaaaa          aaaaa
kalemi yaşatan sevda
hayalimi hadi çiz hayatına
boya beni, gözlerinin tonuyla
gülümseyen yüreğimi saran güzeli
gül ardında saklı bahçeme uzan elinle
şehir varoşlarında, yeniden yaşat beni
sevda türkülerini söyleyip sana geldim
kutlu düşlerimi adayıp, yoluna serdim
bir gar uykusunun ağırlığı üzerinde
kar beyazı sayfa hayatının anlamı
sarayımdan gül kaçıran kadın
mahcubiyetini bırakır bana
hayatın sapağında yolun
umuda sarar oltasını
güzeli herkes sever
berceste mısrası
aşk söylencesi
açılsın bahtım
sana doğru
rüyamsın nede olsa
baharım geliyor dur gitme
kıştan kaçarken ben
sar ellerimi
duy sesimi
Emma
ne
g
ü
z
e
m  l  m
m  sin  m
a  emmae  a
nmnnmmmsme
……………….......
İlkay Coşkun
24. 03 .2010
---------------
------------
---------
-----

Mor Taka Sayı 14 –Yaz-2010
Buruciye Şiir Antolojisi,5-2011
Düş Yolcusu Temmuz - 2011
 
Sevgini En İyi Sen Anlat - 2012
Şiir Vakti - Sayı 3 - Ocak 2013 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder